سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شخصی

کل بازدیدها : 4133 (::) بازدیدهای امروز : 1 (::) بازدیدهای دیروز : 3

[ خانه ::پارسی بلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]

اوقات شرعی

vپیوندهای روزانه v

چت روم فارسی [55]
[آرشیو(1)]

vدرباره خودم v

شخصی

نارنینا

vلوگوی وبلاگ v

شخصی

vلینک دوستان v

الناز جوووون
الناز
الناز

vفهرست موضوعی یادداشت ها v

دل تنگی . عشق .

vاشتراک در خبرنامه v

 

این روزها چقدر دلم برایت تنگ می شود ... کسی نمی داند چرا ...  

کسی نمی پرسد چرا ... اما من سخت آشفته ام ... و چقدر بی تاب ... 
 می گویند این روزها عاشقی هم پیشه ای است نو ...  

اما من عاشقی پیشه نکرده ام ... من پیشه ام عاشقی است ... 
 از آن روز که ابتدایی نداشت ... من سال هاست که عاشق تو هستم ...
یادت می آید آن روزهای سرشار از شادی را ...
آه که چقدر خسته ام ... و کسی نمی فهمد ... و نمی خواهد که بفهمد ...
مدتی است که می خواهم عاشقت نباشم ... مگر می گذارد دل ...
چقدر دلم برایت تنگ است ... 

 


¤ نویسنده: نارنینا
88/4/4 ساعت 10:57 عصر
نظرات دیگران ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ